Χαρακτηριστικά του κτηρίου και του τόπου

Home Forums Greek Forum Εκπαιδευτικές δράσεις Χαρακτηριστικά του κτηρίου και του τόπου

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  chita 6 years, 5 months ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #4338

    chita
    Keymaster

    Επιλογή Προσανατολισμού και μόνωσης: Οι μαθητές κατασκευάζουν τη μακέτα ενός κτιρίου με δύο παράθυρα στη μέση της μακράς πλευράς του. Παίρνουν τη μακέτα στην αυλή του σχολείου και με τη βοήθεια μιας πυξίδας προσανατολίζουν το μοντέλο σε διαφορετικά σημεία του ορίζοντα κάθε φορά. Καταγράφουν τη θερμοκρασία μέσα στο μοντέλο και ερμηνεύουν τα αποτελέσματα του πειράματός τους. Χρησιμοποιώντας την πυξίδα, βρίσκουν στο σχολείο τους αίθουσες διδασκαλίας με διαφορετικούς προσανατολισμούς. Χρησιμοποιούν τα δεδομένα θερμοκρασίας που συλλέγονται μέσω του εξοπλισμού που είναι εγκατεστημένος στις διάφορες αίθουσες διδασκαλίας και επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα του πειράματός τους, υποδεικνύοντας πιθανές λύσεις για εξοικονόμηση της ενέργειας που χρησιμοποιείται για θέρμανση ή κλιματισμό. Αντίστοιχα, μπορούν επίσης να δοκιμάσουν την επίδραση της χρήσης διαφόρων θερμομονωτικών υλικών στη μακέτα και στο σχολείο.

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic. Login here

This work was supported by the European Commission and the EASME, under the H2020-EE-2015-2-RIA call and contract number 696029.

Be informed!

Sign up for newsletter